050-8939030

ביטחון ושקט נפשי לעתיד הקרוב והרחוק

עריכת ייפוי כוח מתמשך אמורה להיעשות על פי כללי החוק ולהיחתם בפני עורך דין. מדובר על הליך מינוי אפוטרופוס כאשר האדם הממנה אותו  עדיין צלול וכשיר מנטאלית. הוא מועדף בגלל שהאדם הממנה קובע את ניהול חייו העתידי. ניתן לבחור אדם אחד או יותר אותם הוא מכיר אישית לביצוע משימות בנושאים חשובים עתידיים בחייו. עורכת דין אלינה ספיר עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

עריכת ייפוי כוח מתמשך – עם אפשרויות מגוונות

עריכת ייפוי כוח מתמשך נעשית על פי צרכי ורצונות הלקוח. קיימות מספר אפשרויות מקובלות. הייפוי יכול להיות כוללני. המשמעות הינה הגדרת ההחלטות העתידיות עם מתן שיקול דעת של המיופה לגבי תוכנן. לחילופין, הוא יכול להיות ממוקד ופרטני ולקבוע גם פירוט לגבי תוכן ההחלטות שיתקבלו בנושאים השונים. עושים זאת על ידי קביעת הנחיות מקדימות בנושאים מהותיים דוגמת מגורים בבית או במעון מוגן, ניהול כסף ורכוש ועוד. הוא יכול להינתן בנושאים אישיים נוגעים לרווחתו האישית, לצרכיו היומיומיים, לבריאותו, לענייניו הגופניים, וכדומה, אבל ניתן לעשותו רק לעניינים רפואיים וכיוצא בזה.

הנחיות ספציפיות

בעליו יכול לכלול הנחיות לגבי מועד כניסתו לתוקף ומועד פקיעתו – גם אם הוא עדיין לא נכנס לתוקף. הוא רשאי למנות אדם שיפקח על ההתנהלות ואשר יקבל דיווח שוטף ממיופה הכוח על פעולותיו. האדם הנ"ל רשאי לדרוש ממיופה הכוח לקבל מידע על פעולותיו. הממנה אף יכול לבקש דיווח לאפוטרופוס הכללי. הכניסה לתוקף של ייפוי הכוח תהיה במועד בו האדם הממנה לא יהיה מסוגל לתפקד בעצמו או במועד בו צוינו התנאים הקובעים להפעלתו. במקרים בהם אין פירוט כזה, אזי הוא ייכנס לתוקף על פי חוות דעת רפואית מתאימה.

שירות מעורך דין יעיל

עורכת דין אלינה ספיר מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי, אמפטיה, הקשבה והפנמה, זמינות, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת הנושא לעומק, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשמח לשרת אחרים.

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
ביטחון ושקט נפשי לעתיד הקרוב והרחוק

עוד בנושא

דילוג לתוכן