050-8939030

בקשה לגירושין בהסכמה

מערכות יחסים רבות עולות בשלב מסוים על שרטון. אנשים משתנים, המציאות משתנה, האהבה דועכת, ויש כמובן נסיבות נוספות שמובילות לגירושין. כשהגירושין מתבצעים בהסכמה, התהליך כולו פשוט יותר, טכנית ורגשית, עבור שני הצדדים, ולכן תמיד מומלץ לחפש פתרונות ולא מלחמה, הסכמה ולא נקמה. בפרט ישנה האופציה של בקשה לגירושין בהסכמה, שמבוססת על הסכם בין בני הזוג. עו"ד אלינה ספיר הינה מומחית לדיני משפחה ובעלת ניסיון רב בעריכת הסכמי גירושין המשקפים באופן מיטבי את האינטרסים האמיתיים של שני הצדדים, ובהתאם מהווים בסיס לגירושין בהסכמה וברוח טובה.

בקשה לגירושין בהסכמה – דגשים חשובים

  • הגשת הבקשה – בקשות לאישור הסכם גירושין בהסכמה יכולות להיות מוגשות הן לביהמ"ש לענייני משפחה והן לבית דין רבני. אולם, בקשה לסידור גט תהא מוגשת אך ורק לביה"ד הרבני, לו סמכות בלעדית לדון בענייני נישואין וגירושין (למעט מקרים של זוגות מדתות שונות אשר נישאו בנישואין אזרחיים אשר יגישו בקשה להתרת נישואין).
  • מגורים – הבקשה לסידור גט תאושר על-ידי ביה"ד הרבני, רק אם שני בני הזוג לא מתגוררים תחת אותה קורת גג.
  • הסכם גירושין – תנאי נוסף לאישור בקשת גירושין בהסכמה הוא קיומו של הסכם גירושין שכבר קיבל את אישורו של בית משפט לענייני משפחה.
  • עילה – כשמדובר על בקשה לגירושין בהסכמה, אין צורך בעילה (בניגוד למצב שבו מוגשת תביעת גירושין – שתאושר רק כשישנה עילה מתוך רשימה קבועה של עילות המצדיקות פירוק נישואין מבחינת בית דין רבני).
  • מתן הגט – מזכירות בית הדין הרבני תקבע מועד לסידור הגט. במועד זה שני בני הזוג נדרשים להגיע כל אחד עם עד משלו. העד צריך להיות קרוב משפחה מדרגה ראשונה, ואם אין כזה – חבר קרוב.

פתרונות אופטימליים להגנה על האינטרסים החשובים

בקשה לגירושין בהסכמה מאפשרת לשני בני הזוג לצאת לדרך חדשה תוך זמן קצר ככל האפשר, ובלי קונפליקטים שמייצרים מתח מיותר. עו"ד אלינה ספיר אמונה על ליווי משפטי צמוד לזוגות שבחרו באופציה זו. עו"ד אלינה ספיר בעלת תואר שני בניהול ויישוב סכסוכים וניסיון רב בניהול מו"מ, בדגש על התקשורת הבינאישית ומציאת פתרונות אופטימליים שיעגנו את האינטרסים החשובים לשני הצדדים. כל אלה, בנוסף להתנהלות היעילה והמדויקת מול המוסדות הרלוונטיים, מבטיחים תהליך קצר וחיובי בדרך לחיים חדשים.

בקשה לגירושין בהסכמה

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
בקשה לגירושין בהסכמה

עוד בנושא

הסכם הורות משותפת
הסכם הורות משותפת

הורות היא תמיד משימה מורכבת במיוחד (אבל גם מתגמלת מאוד). הורות משותפת, כלומר מצב שבו ההורים אינם בני זוג מלכתחילה, אולם מחליטים להביא לעולם ילד

קרא עוד »
הסכם ממון ידועים בציבור
הסכם ממון ידועים בציבור

ידועים בציבור הוא סטטוס שהולך והופך לרווח יותר ויותר. המעמד המשפטי הייחודי מחייב היערכות מושכלת, ובפרט מומלץ לחתום על הסכם המפרט את ההתנהלות הכלכלית של

קרא עוד »
עורך דין משפחה בגדרה
עורך דין משפחה בגדרה

משפחה היא המוסד החברתי הבסיסי ביותר ובאופן טבעי גם הנפוץ ביותר. במרבית המקרים מתאפיינת המשפחה באחדות מטרה, ובשיתוף פעולה הדוק ופורה למען האינטרסים המשותפים של

קרא עוד »
דילוג לתוכן