050-8939030

עורך דין משפחה ברחובות

סכסוכים משפחתיים הם מקור לצער רב. כשהקרבה והשותפות הופכים לריחוק ומאבק, המחיר הוא לא "רק" כלכלי אלא גם רגשי, ובמקרים רבים האדם חש שהקרקע תחת רגליו נשמטת. באופן טבעי, הרגשות עלולים להפוך לסוערים מאוד, וככאלה עלולים להקשות עלינו לפעול במקרים מסוימים בשיקול דעת. מי שיכול לסייע במצב כזה להבין את התמונה המלאה ולקבל את ההחלטות המיטביות הינו עורך דין משפחה ברחובות – הן דרך ייעוץ משפטי מועיל, הן דרך הגשת בקשות לגופים הרלוונטיים (בית דין לענייני משפחה, רשם הירושות ועוד) והן דרך ייצוג האדם שנקלע לסכסוך משפחתי בבית משפט. עו"ד אלינה ספיר בחרה להתמחות בתחום דיני המשפחה מתוך הבנה שזהו המקום שבו העזרה שלה תהיה המועילה ביותר.

איך עורך דין משפחה ברחובות עוזר למי שנקלע לסכסוך משפחתי?

* התנגדות לצו קיום צוואה / מתן צו ירושה – במקרים שבהם הסכסוך הוא סביב עיזבון, ניתן להגיש בקשות שימנעו פגיעה בזכויות אחד מבני המשפחה. באופן דומה עשוי עו"ד לענייני משפחה להגן על צוואה , ועוד קודם לכן לסייע בעריכת צוואות שישקפו באופן מדויק את רצונו של האדם ויעמדו בכל הכללים הקבועים בחוק הירושה.
* צו הגנה – במקרים של אלימות מכל סוג שהוא (כלכלית / רגשית / מילולית וכמובן פיזית) ניתן לבקש צו הגנה שימנע את המשך הפגיעה.
* גישור גירושין – עורך דין משפחה ברחובות שהוא גם מגשר יוביל הליך שמאפשר פרידה בדרך יפה יותר, תוך הגעה להסכמות המקובלות על שני הצדדים, בזמן הקצר ביותר ומבלי להיקלע לפרוצדורות משפטיות ממושכות ותובעניות (כספית ורגשית).

להתמודד עם המשבר ולהפוך אותו להזדמנות

במובן מסוים, השירות שמספק עורך דין משפחה ברחובות הוא מנוף – מנוף שהופך משבר להזדמנות, ועוד קודם לכן מסייע לאדם לצלוח את הסכסוך אליו נקלע במינימום נזק. עו"ד אלינה ספיר בחרה כאמור לנצל את כישוריה בתחום המשפחה, ומקפידה על טיפול מדויק, מסור ועדין בכל תיק. בנוסף היא מביאה לידי ביטוי את היכולת למצוא פתרונות יצירתיים לקונפליקטים מורכבים ולייצר מצבי Win-Win לתועלת לקוחותיה. מאפיין נוסף של עבודתה של עו"ד ספיר הוא בהירות ושקיפות, על מנת שכל לקוח ידע בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניו וכיצד עליו להתנהל.

עורך דין משפחה ברחובות

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
עורך דין משפחה ברחובות

עוד בנושא

הסכם הורות משותפת
הסכם הורות משותפת

הורות היא תמיד משימה מורכבת במיוחד (אבל גם מתגמלת מאוד). הורות משותפת, כלומר מצב שבו ההורים אינם בני זוג מלכתחילה, אולם מחליטים להביא לעולם ילד

קרא עוד »
הסכם ממון ידועים בציבור
הסכם ממון ידועים בציבור

ידועים בציבור הוא סטטוס שהולך והופך לרווח יותר ויותר. המעמד המשפטי הייחודי מחייב היערכות מושכלת, ובפרט מומלץ לחתום על הסכם המפרט את ההתנהלות הכלכלית של

קרא עוד »
עורך דין משפחה בגדרה
עורך דין משפחה בגדרה

משפחה היא המוסד החברתי הבסיסי ביותר ובאופן טבעי גם הנפוץ ביותר. במרבית המקרים מתאפיינת המשפחה באחדות מטרה, ובשיתוף פעולה הדוק ופורה למען האינטרסים המשותפים של

קרא עוד »
דילוג לתוכן