050-8939030

עורך דין משפחה באשדוד

התא המשפחתי הוא הבסיס לקיום של רוב בני האדם. למשפחה יש השפעה עצומה על איכות החיים שלנו, בדרך כלל לטובה אבל למרבה הצער יש גם מקרים שבהם ההשפעה שלילית. המשפחה היא גם מקור לקונפליקטים, כולל כאלה המחייבים מעורבות איש או אשת מקצוע מהתחום המשפטי. אם אתם מחפשים עורך דין משפחה באשדוד וסביבתה, עו"ד אלינה ספיר היא עורכת דין משפחה מנוסה ומספקת מגוון רחב של שירותים בתחום דיני המשפחה, ברגישות וגם בנחישות.

הנושאים שבהם מטפל עורך דין משפחה באשדוד

* גירושין – פרידה יכולה להיות התחלה של פרק חדש ומוצלח בחיים, אבל עלולה להפוך לסיוט מתמשך. הליך שמתנהל עם ליווי צמוד של עורך דין משפחה באשדוד שהוא מנוסה יסתיים תוך הזמן הקצר ביותר האפשרי ויבטיח את מימוש האינטרסים המהותיים של הלקוח.
* פירוק שיתוף – כל אדם שיש לו חלק במקרקעין רשאי לדרוש בכל שלב את פירוק השותפות. חשוב לבצע פרוצדורה זו באופן מסודר ובדרך הכדאית ביותר האפשרית, כדי להימנע מהפסדים כספיים שעלולים להיות כבדים.
* אלימות במשפחה – נושא רגיש מאין כמותו, בין אם מדובר על אלימות פיזית, אלימות כלכלית, אלימות רגשית או אלימות מילולית. הצעד הראשון הוא בקשה לצו הגנה, כאשר ההמלצה החשובה ביותר שניתן לתת היא לא להמתין אלא לפעול באופן מידי.
* צוואות וירושות – מגוון רחב של פעולות ובהן עריכת צוואה (לרבות צוואה הדדית), התנגדות לצו קיום צוואה, ביטול צוואה, התנגדות למתן צו ירושה, הסכם חלוקת עיזבון ועוד.
* ייפוי כוח מתמשך – מסמך שנערך רק ע"י עורכי דין שעברו הכשרה מתאימה. ייפוי הכוח מאפשר לכל אדם לוודא שאם חלילה לא יוכל לטפל בעצמו בכל ענייניו, מישהו שהוא סומך עליו ייכנס לתמונה וידאג לכל צרכיו.

שליחות ומקצוענות

עורך דין משפחה באשדוד עומד לצד לקוחותיו ברגעים מורכבים מאוד עבורם, כולל בהיבט הרגשי. עבור עו"ד אלינה ספיר זוהי הסיבה שהיא פנתה לתחום ספציפי זה בשל הרגשת השליחות המתלווה למקצועיות, שבאה לידי ביטוי בתשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, קשב רגיש ללקוחות ונקיטת כל הצעדים הנדרשים כדי לעזור להם למצות את הזכויות.

עורך דין משפחה באשדוד

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
עורך דין משפחה באשדוד

עוד בנושא

הסכם הורות משותפת
הסכם הורות משותפת

הורות היא תמיד משימה מורכבת במיוחד (אבל גם מתגמלת מאוד). הורות משותפת, כלומר מצב שבו ההורים אינם בני זוג מלכתחילה, אולם מחליטים להביא לעולם ילד

קרא עוד »
הסכם ממון ידועים בציבור
הסכם ממון ידועים בציבור

ידועים בציבור הוא סטטוס שהולך והופך לרווח יותר ויותר. המעמד המשפטי הייחודי מחייב היערכות מושכלת, ובפרט מומלץ לחתום על הסכם המפרט את ההתנהלות הכלכלית של

קרא עוד »
עורך דין משפחה בגדרה
עורך דין משפחה בגדרה

משפחה היא המוסד החברתי הבסיסי ביותר ובאופן טבעי גם הנפוץ ביותר. במרבית המקרים מתאפיינת המשפחה באחדות מטרה, ובשיתוף פעולה הדוק ופורה למען האינטרסים המשותפים של

קרא עוד »
דילוג לתוכן