050-8939030

עורך דין משפחה בראשון לציון

עורך דין משפחה בראשון לציון שפועלת לטובתכם

בכל מקום שבו ישנם בני אדם, יש גם קונפליקטים. הכלל הנ"ל חל כמובן גם על בני משפחה, אבל ברוב המקרים הם מצליחים ליישב את המחלוקות בכוחות עצמם. יחד עם זאת יש גם מצבים שבהם נדרשת מעורבות של איש או אשת מקצוע חיצוניים, לרבות בהיבט המשפטי. עורך דין משפחה בראשון לציון מספק מגוון רחב של שירותים שהמכנה המשותף לכולם הוא הגנה על אינטרסים חיוניים בהקשר של התא המשפחתי. עו"ד אלינה ספיר בחרה להתמקד בדיני משפחה מתוך הבנה שבדרך זו תוכל להושיט עזרה לאנשים בדיוק ברגעים שהם הכי זקוקים לה.

האיכויות החשובות של עורך דין משפחה בראשון לציון

  • ידע מקצועי – בסופו של דבר גם הצעדים הננקטים כדי להסדיר יחסים בתוך המשפחה מבוססים על חוקים, תקנות ופסיקות רלוונטיות. בהתאם, הבסיס לכל החלטה ולכל פעולה הוא בקיאות מעמיקה בתחום דיני המשפחה.
  • קשב – מטבע הדברים בחלק גדול מהמקרים הלקוחות של עורך דין מששפחה בראשון לציון מגיעים נסערים. הרגשות שמציפים אדם, למשל לקראת גירושין או בעיצומו של מאבק יצרי סביב ירושה, לא תמיד מאפשרים לו לראות באופן מדויק ובבהירות את האינטרסים והצרכים שלו. התפקיד של עו"ד מנוסה הוא לייצר בהירות ולשקף את התמונה המלאה בכל סיטואציה וסיטואציה.
  • תקשורת מקרבת – יכולת זו נדרשת על מנת לגבש פתרונות והסכמות במצבים סבוכים, כך שכל הצדדים לסכסוך יהיו מרוצים.
  • זמינות – בתהליכים וסכסוכים משפחתיים, הרבה פעמים הלקוחות זקוקים לדמות שהיא מעבר לעו"ד, לדמות שגם תכיל ותעזור להם לדעת שהם לא לבד במערכה ו"בלונה פארק הרגשי" בו הם נמצאים, ולכך נדרשת זמינות יתרה. כך, הזמינות הינה רלוונטית גם למקרים שבהם נדרשת התערבות משפטית דחופה, למשל הוצאת צו הגנה במקרים של אלימות במשפחה או בקשה לסעדים דחופים אחרים.
מגוון רחב של שירותים משפטיים רלוונטיים

העזרה אותה מעניק עורך דין משפחה בראשון לציון ללקוחותיו, יכולה להתבטא בדרכים רבות: ניסוח הסכם גירושין שמאפשר פתיחת פרק חדש בחיים בתנאים מיטביים, גיבוש הסכם ממון שמונע פגיעה כלכלית עתידית, בקשה להוצאת צו הגנה במקרים של אלימות משפחתית, עריכת צוואות וגם הגשת בקשה להתנגדות לצו קיום צוואה כשישנו חשד להטיה, ניהול תיקים משפטיים מורכבים ועוד. עו"ד אלינה ספיר מספקת את כל השירותים הנ"ל ואחרים, מתוך הבנה מלאה לחשיבותם הרבה, ועל בסיס ניסיון רחב היקף.

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
עורך דין משפחה בראשון לציון

עוד בנושא

הסכם הורות משותפת
הסכם הורות משותפת

הורות היא תמיד משימה מורכבת במיוחד (אבל גם מתגמלת מאוד). הורות משותפת, כלומר מצב שבו ההורים אינם בני זוג מלכתחילה, אולם מחליטים להביא לעולם ילד

קרא עוד »
הסכם ממון ידועים בציבור
הסכם ממון ידועים בציבור

ידועים בציבור הוא סטטוס שהולך והופך לרווח יותר ויותר. המעמד המשפטי הייחודי מחייב היערכות מושכלת, ובפרט מומלץ לחתום על הסכם המפרט את ההתנהלות הכלכלית של

קרא עוד »
עורך דין משפחה בגדרה
עורך דין משפחה בגדרה

משפחה היא המוסד החברתי הבסיסי ביותר ובאופן טבעי גם הנפוץ ביותר. במרבית המקרים מתאפיינת המשפחה באחדות מטרה, ובשיתוף פעולה הדוק ופורה למען האינטרסים המשותפים של

קרא עוד »
דילוג לתוכן