050-8939030

הדרך לפתרון בעיות משפחתיות בהבנה וכבוד

מגשר משפחתי יכול לסייע לכל משפחה בסכסוכים מורכבים וקשים. הגישור יכול להינתן בין כל אחד מבני המשפחה למעט גישור גירושין הניתן רק לבני הזוג. פתרונות טובים המושגים במסגרתו יכולים לפתור בעיות ו/או לצמצם מחלוקות. היתרון בגישור הוא בזמינותו, מהירותו ביעילותו ובהיותו חסכוני בכסף. עורכת דין אלינה ספיר עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

מגשר משפחתי – קשוב ואמפטי

מגשר משפחתי מצויד ביכולות ההופכות את עבודתו ליעילות. הוא קשוב, אמפטי ויודע להבין במהירות כל סיטואציה. הוא מכיר היטב את החוקים הקיימים, את התנהלות גופי ורשויות הרווחה, המשטרה ובתי המשפט, ולכן, מגיע מנקודת מבט מקיפה. הוא יכול להציע פתרונות נהדרים במסגרת שיחות ישירות עם המסוכסכים. הבעיות הקלות יחסית המובאות לפניו הם בין כל בני המשפחה. דוגמת בת הרוצה להינשא לגבר שהוריה אינם אוהבים ונושאים אחרים. הבעיות המהותיות הן קשיים בזוגיות בין בני זוג ורצון להיפרדות. כאן, וכאשר קיימת הסכמה בתהליך גירושין המשימה מורכבת יותר ומחייבת הגעה להסכם וקבלת אישורו בבית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני.

הסכם גירושין מסודר

ככלל, לגישור יש חשיבות עליונה מאחר והוא נעשה ברצון. המגשר מנהל שיחות משותפות עם שני הצדדים ובמקביל גם שיחות נפרדות ואישיות. המטרה היא לצמצם מחלוקות עד למינימום ולקראת סוף הדיון ביטולן לגמרי. כך לגבי חלוקת רכוש, משמורת על ילדים, קבלת דמי מזונות ועוד. כל צד יכול להביע דעתו על כל נושא. אין חובה לקבל את בקשת הצד השני או להגיע להסכמה. במקרים כאלו קיימת סכנה שההתדיינות תעבור לבית משפט ותהפוך למורכבת ויקרה. צריך עוד לזכור כי בבית משפט אין יכולת להשפיע על החלטת השופט אשר, לרוב, פסיקתו עשויה להיות דומה לתוצאות גישור.

שירות מעורכת דין מוכשרת

עורכת דין אלינה ספיר מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, יכולת למציאת פתרונות יצירתיים, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת הנושא לעומק, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשמח לשרת אחרים.

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הדרך לפתרון בעיות משפחתיות בהבנה וכבוד

עוד בנושא

דילוג לתוכן