050-8939030

עורך דין ירושה

עורך דין לענייני ירושה הינו עורך דין המתמחה בטיפול בתיקים הקשורים לתכנון ירושה ועזבון.

במסגרת תפקידו מסייע עורך דין לעניי ירושה  ללקוחותיו ביצירת צוואות ונאמנויות, פיתוח תכניות עיזבון וניווט במערכת המשפט כאשר מתעוררים מחלוקות על חלוקת נכסיו של נפטר.

עורכי דין לענייני ירושה עשויים לסייע גם בניהול עזבונות, לרבות חלוקת נכסים למוטבים וטיפול בכל סוגיית מס שעלולה להתעורר. הם יכולים לספק הנחיות לגבי הליכי בית המשפט לצוואה ועניינים משפטיים אחרים המתעוררים במהלך תהליך הסדר העיזבון.

בנוסף, עורכי דין לענייני ירושה עשויים לייצג לקוחות בסכסוכי ירושה, כגון ערעור על תוקף צוואה או נאמנות, מחלוקות על פרשנות מסמכי עיזבון, או חילוקי דעות בין יורשים על חלוקת נכסים. ככלל, עורכי דין לענייני ירושה ממלאים תפקיד מכריע בהבטחת ביצוע רצונותיו של הנפטר, וכי נכסיהם יחולקו בצורה הוגנת ויעילה למוטבים המיועדים להם.

עורך דין ירושה

עורך דין ירושה

ירושות הן תחום רגיש מטבעו. לא מעט משפחות חוו זעזועים קשים, ואף התפרקו, בעקבות קרבות על ירושה. כך, גם במצב שבו רצונו האחרון של האדם בנוגע לנכסיו לא מתממש בדיוק כפי שרצה, עלול לייצר עוגמת נפש רבה. בכל מקרה מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין ירושה, שהוא עורך דין המתמחה בתחום הצוואות והירושות. בפרט, כדאי להקדים תרופה למכה ולפעול במהירות עוד לפני שנגרם נזק. עו"ד אלינה ספיר היא אשת מקצוע ותיקה בתחום דיני המשפחה ובעלת ניסיון רב בכל הנוגע לירושות וצוואות.

השירותים העיקריים שמספק עורך דין ירושה

  • ייעוץ משפטי – כל סכסוך סביב ירושה עלול ליצור קרע בלתי הפיך במשפחה. בנוסף, מדובר בתהליך שעלול להימשך זמן רב ולגבות משאבים רגשיים רבים, ולכן חשוב לפני שיוצאים לדרך, לקבל בעזרתו של עורך דין ירושה ייעוץ מקיף ולהבין מהם סיכויי ההצלחה.
  • הגשת התנגדות למתן צו קיום צוואה ו/או ירושה – ישנן מספר עילות המאפשרות מניעת הוצאת צו קיום צוואה ו/או צו ירושה.
  • ביטול צו ירושה – אם כבר הוצא צו ירושה, הפעולה הרלוונטית היא בקשה לביטולו של הצו. במקביל כדאי להגיש בקשה לעיכוב ביצוע הצו, כך שלא יתבצעו פעולות כלשהן הקשורות לעיזבון ושיהיה קשה להחזיר את המצב לקדמותו אם יבוצעו.
  • גישור – הליך לפתרון יעיל ומהיר ככל האפשר של סכסוכים בכלל ובתחום המשפחה בפרט.

יושרה מוחלטת וזמינות גבוהה

בעזרת עורך דין ירושה המתמחה בתחום הירושות והצוואות, ניתן להגיע לתוצאות הרצויות וכך גם לחסוך כאב רגשי וצער. המאבק על הזכויות מחייב נחישות רבה, ועוד קודם לכן זמינות גבוהה – שתיים מהאיכויות המאפיינות את השירות של עו"ד אלינה ספיר. כעורכת דין, אלינה הינה גם בעלת תואר שני בניהול ויישוב סכסוכים ובעלת מיומנויות לספק ללקוחותיה שירות מקיף ומועיל בכל סיטואציה, רגישה ככל שתהיה. בנוסף מקפידה עו"ד ספיר על יושרה מוחלטת, כך שכל לקוח וכל לקוחה ידעו בכל נקודת זמן בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניהם, ומהם היתרונות וגם החסרונות של כל דרך פעולה אפשרית.

עורך דין ירושה

עו"ד ירושות

אחת ההמלצות החשובות ביותר לכל אדם היא לערוך צוואה. אמנם לרובנו קשה להתמודד עם המחשבה שיום אחד כבר לא נהיה בין החיים, אבל זוהי כמובן עובדה. במצב דברים זה, רק צוואה, מאפשרת להבטיח את חלוקת הרכוש בדיוק בדרך שהאדם רוצה. בהיעדר צוואה, חלוקת העיזבון נקבעת בהתאם לחוק הירושה, מה שאינו בהכרח רצונו של האדם הנפטר
עפ"י החוק, על מנת שהיורשים יוכלו לרשת את נכסי הנפטר, יש להגיש בקשה לצו ירושה (במידה ולא קיימת צוואה בתוקף) או בקשה לצו קיום צוואה. רק לאחר קבלת הצו מהאפוטרופוס הכללי והרשם לענייני ירושה, ניתן יהיה לפנות לגורמים הרלוונטיים בהם יש לנפטר זכויות ולבצע את העברת הזכויות על שם היורשים. על-מנת לבצע את התהליך באופן תקין ויעיל, ועוד יותר מכך כשישנו חשש לפגם כלשהו בהליך, מומלץ להיעזר בשירות של עו"ד ירושות. כל הטיפול בענייני צוואות וירושות, זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד אלינה ספיר, שהינה עורכת דין מומחית לדיני משפחה ובעלת ניסיון רב.

המקרים שבהם כדאי להיעזר בשירות של עו"ד ירושות

  • התנגדות למתן צו קיום צוואה – התנגדות אשר יכולה להיות מוגשת לרשם הירושות בעילות שונות הקבועות בחוק.
  • התנגדות לצו ירושה – התנגדות אשר אף היא מוגשת לרשם לענייני ירושה, בעיקר בעילה של צוואה אשר הוסתרה מהרשם.
  • הסכם חלוקת עיזבון – הסכם הנחתם בין יורשים ומסדיר את הדרך שבה יחולק העיזבון בין היורשים, לאו דווקא עפ"י הצוואה ו/או חוק הירושה.
  • סכסוך בין משפחה למטפל או מטפלת – במקרים רבים מי שנמצא עם האדם בשלבים האחרונים לחייו הוא גורם טיפולי מחוץ למשפחה. לעיתים, עולה החשד, כי איש או אשת המקצוע ניצלו לרעה את המצב והיטו לטובתם צוואה, או אז יש להגיש התנגדות לצו קיום הצוואה.

פתרונות אופטימליים והגנה מלאה על הזכויות

השירותים הניתנים ע"י עו"ד ירושות הם בעלי חשיבות עצומה. מעבר לצורך לחלק את הנכסים שצבר המנוח באופן הוגן שישקף את הרצונות שלו, חשוב לזכור שיש לא מעט מקרים שבהם מתפתחים סכסוכים משפחתיים סביב ירושה. עו"ד אלינה ספיר אמונה על מציאת פתרונות מדויקים לטובת לקוחותיה ויצירת מצבי Win-Win, כמו גם על הגנה מלאה על הזכויות והאינטרסים הרלוונטיים.

עו"ד ירושות

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
עו"ד ירושות

עוד בנושא

הסכם הורות משותפת
הסכם הורות משותפת

הורות היא תמיד משימה מורכבת במיוחד (אבל גם מתגמלת מאוד). הורות משותפת, כלומר מצב שבו ההורים אינם בני זוג מלכתחילה, אולם מחליטים להביא לעולם ילד

קרא עוד »
הסכם ממון ידועים בציבור
הסכם ממון ידועים בציבור

ידועים בציבור הוא סטטוס שהולך והופך לרווח יותר ויותר. המעמד המשפטי הייחודי מחייב היערכות מושכלת, ובפרט מומלץ לחתום על הסכם המפרט את ההתנהלות הכלכלית של

קרא עוד »
עורך דין משפחה בגדרה
עורך דין משפחה בגדרה

משפחה היא המוסד החברתי הבסיסי ביותר ובאופן טבעי גם הנפוץ ביותר. במרבית המקרים מתאפיינת המשפחה באחדות מטרה, ובשיתוף פעולה הדוק ופורה למען האינטרסים המשותפים של

קרא עוד »
דילוג לתוכן